Satın aldığım ürünü
iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım ?
demirsoft.com.tr’den satın aldığınız her hangi bir ürünü demo incelemesini
yaparak satın aldığınız için; mevzuat gereği iadesi mümkün değildir. Yazılım bilgisayarlar
üzerine kurulduğu için kurulumun kaldırılması ile ilgili bir doğrulama
yapılamadığından iade edilemez. Aynı sebepten dolayı verilen lisans
değiştirilemez. Lisanslar farklı bir kullanıcıya devredilemez. Bu konu ile
ilgili haklar yazılım kurulması sırasında lisanslama ile ilgili olarak ekrana
gelmektedir. Kullanıcı lisanslamayı kabul ettiğinde bu şartları kabul etmiş
sayılır.
Cayma hakkı nedir?
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler
Yönetmeliği gereğince, alıcıların mal satışına ilişkin işlemlerde teslimat
tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın almanın yapıldığı
tarihten itibaren 14 gün içinde cayma haklarını kullanarak sebep göstermeden ve
herhangi bir cezai şart ödemeden satın aldıkları ürünleri iade etme hakları
vardır.
Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler
nelerdir?
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma ve iade hakkını kullanamaz:
Alıcının, 14 gün içinde mağazaya iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün
olmayan durumlar aşağıdaki gibidir:
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma ve iade hakkını kullanamaz:
1- Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen yazılım ürünleri, üzerinde
değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler,
2- Kopyalanması mümkün olan ürünlerin paketinin açılması (Yazılım
Programları, CD, DVD vb.)
3- Elektronik ortamda anında (uzaktan) ifa edilen yazılım
hizmetleri veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallar,
4- Yazılım
programları ve bilgisayar sarf malzemeleri, cayma hakkı ve ürün iadesi
dışındadır.
Ürünü
satın alan Çözüm Ortağına veya Bayi ise ödeme yapılmaz.
Tüm bu ve/veya farklı problemleriniz ile ilgili olarak konu başlığına ŞİKAYET yazdığınız
bir e-maili bilgidemirsoft.com.tr’ye
atmanız yeterli. Müşteri temsilcilerimiz sorunun çözümü için sizinle en kısa
zamanda kontak kuracaklardır.
İptal ve
Uyuşmazlıklar
Tarafımıza yapılacak küfür veya hakaret içeren söylemleri barındıran mesajların
destek sistemimiz veya e-mail aracılığı ile tarafımıza gönderilmesi, sosyal
medya ve benzeri platformlarda "çözülmeyen" sorunlarınızla ilgili firmamıza
e-mail ile ŞİKAYET kaydı
oluşturmadan marka değerini düşürecek derecede yapılacak yorumlarda ilgili müşterinin tüm hizmetlerinin veya kısmi hizmetlerinin durdurulması veya
askıya alınması hakkı saklı tutulur.
Tarafımıza ait herhangi bir hizmetin dağıtılması, dağıtımına aracılık edilmesi
veya bu dağıtımlara erişerek hak sahibi olunmayan hizmetin kullanılması veya
barındırılması durumlarının tarafımızca tespiti durumunda ilgili müşterinin tüm
hizmetlerini durdurma veya askıya alma hakkı saklıdır, yaşatılan maddi
mağduriyet giderilmesi durumunda hizmetleri tekrar erişime açılacaktır.